Skip to content

شرکت آریاتک دانش بنیان شد

با ارزیابی و تشخیص کارگروه صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت آریاتک در جمع شرکت‌های دانش بنیان نوآور کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا، این شرکت در ارزیابی‌های متعدد محصول و بخش‌های مختلف زیرساخت، فناوری و خدمات؛ به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان نوآور در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات تایید شد.

شرکت آریاتک با تکیه بر توانمندی سرمایه‌های انسانی و دانش موجود در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار، موفق به عرضه‌ی محصول آی تیکت در حوزه‌ی فروش بلیت به صورت B2B و B2C گردید که نوآوری‌های زیادی را در این زمینه به همراه داشته است.

براساس نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، شرکت‌های دانش‌بنیان شامل شرکت‌های «نوپا»، «نوآور» و «فناور» می‌شوند که شرکت­‌های فعال در حوزه‌ی تولید و توسعه کالا‌ها و خدمات فناورانه و نوآورانه که از نظر کسب‌وکاری و اقتصادی به بلوغ کافی دست پیدا کرده­‌اند، در صورت احراز تمامی شرایط به عنوان «شرکت دانش‌­ بنیان نوآور» تایید می‌شوند.

لازم به ذکر است که به موجب این تاییدیه، آریاتک بر اساس ارزیابی انجام شده طبق آیین‌نامه‌ی اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، به‌عنوان شرکت نوآور تایید شده است.

گفتنی است؛‌ شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا (آریاتک) در آذرماه 1401 از محصول فناورانه‌ی «آی تیکت» به عنوان سامانه‌ی فروش آنلاین بلیت سینما رونمایی کرده است. این سامانه از محصولات فناورانه این شرکت است که با حمایت موسسه‌ی سینماشهر به عنوان نماینده‌ی رسمی درگاه یکپارچه‌ی سامانه‌ی مدیریت فروش و اکران سازمان سینمایی کشور (سمفا) و با بهره‌گیری از آخرین فناوری و نرم‌افزارهای پیشرفته در زمینه فروش و رزرو آنلاین بلیت با رسالت توسعه‌ی فروش سینماهای کشور و باشعار «سینما برای همه» به صورت B2C و B2B و ارایه‌ی API فعالیت می‌کند.