Skip to content

حضور مدیرعامل آریاتک در تینو استارز

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا به عنوان منتور در غرفه تینو استارز بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آریاتک، «جوان‌ترین»، «خلاق‌ترین»، «مسئولیت اجتماعی»، «بازار کار»، «دانش‌آموز نخبه» و… با بی‌نهایت از واژگان و صفات می‌توان برای رویداد «تینو استارز»، مطلب نوشت و آن را ترسیم کرد.

برخی می‌گویند تینو استارز یک مسابقه استارتاپی برای دانش آموزان است، اما شاید تنها مسابقه جدی و سرنوشت‌سازی باشد که همه شرکت‌کنندگان در آن برنده هستند و برنده‌تر از آنان، اما شرکت‌هایی بودند که با شناسایی چنین نخبه‌هایی آتیه خود و این دانش‌آموزان را بیمه کردند.

بی‌تردید همه آنها که گذرشان به غرفه تینو استارز نمایشگاه الکامپ 26 افتاده بود فضایی متفاوت از دیگر غرفه‌ها را تجربه کرده‌اند؛ اینجا امید، عشق و شادی یک جا موج می‌زد. سخنی از تسهیلات بانکی، محدودیت و فیلترینگ، رقابت‌های ناسالم، بیمه و تامین اجتماعی و هزار درد دیگر نبود. اینجا کودکانی بودند پر از نور، پر از فردایی بهتر. آنها تنها و تنها به ساختن و نوآوری می‌اندیشند، ۱۲ تیم منتخب دانش‌آموزی از شرق، جنوب و مرکز کشور، از سیستان و بلوچستان گرفته تا هرمزگان، خراسان جنوبی و تهران در اینجا حاضر بودند.

تینو استارز میزبان بسیاری از بازدیدکنندگان بود و شاید اغراق نباشد که گفته شود پربازدیدترین غرفه نمایشگاه الکامپ 26 بود و بی‌هیچ هزینه تبلیغاتی، گوی سبقت بازدیدها را از بزرگان بسیاری ربود و افتخاری بود برای الکامپ. مجریان برپایی تینو استارز می‌گویند این یک «مسئولیت اجتماعی» است که بخش خصوصی ایده‌پرداز و مجری آن است. هدف آن را هم تعامل، شبکه سازی و آشنایی دانش‌آموزان با بازار واقعی کار عنوان می‌کنند. تینو استارز هر هدفی داشته باشد، خوش درخشید و نشان افتخاری شد که بر شانه‌های الکامپ 26 نشست.

این رویداد پس از چهار روز هیجان و شور، به ایستگاه پایانی که نه، وارد مرحله جدیدی شد. در واپسین روز این رویداد حرفه‌ای‌های فناوری آمده بودند تا مهر تاییدی باشند بر نبوغ این دانش‌آموزان. تینو استارز مسابقه بود؟ نبود؟! همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت برنده شدند و تندیس‌هایی را به یادبود از هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با خود به یادگار بردند.

از نکات مهم و جالب توجه این دوره از غرفه تینو استارز، حضور زهرا وصله‌چی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا به عنوان منتور بود که با نگاه مدبرانه و رفتاری مادرانه دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کرد. او هر دانش‌آموز را به نام و نشان می‌شناخت و با ایده‌های آن‌ها آشنایی کامل داشت و راهنمایی‌های لازم را متناسب با هر کدام از ایشان ارایه می‌کرد.